Zarządzenie nr 61/19/2009 z dnia 29 maja 2009 roku w sprawie:zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno na 2009 rok.
ZARZĄDZENIE NR 61/19/2009
BURMISTRZA DĘBNA
z dnia 29 maja 2009 roku
w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno na 2009 rok.
Na podstawie § 20 pkt 3 Uchwały Nr XXXV/238/2008 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia
23 grudnia 2008 roku w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Dębno na 2009 rok oraz art. 186
ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2005 roku - Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE WYDATKÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
§ 2. Ustalam układ wykonawczy do wprowadzonych niniejszym zarządzeniem
zmian w budżecie Gminy Dębno na 2009 rok według:
-
załącznika nr 2 - wydatki dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,
-
załącznika nr 3 - wydatki dla ZEAS w Dębnie,
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U Z A S A D N I E N I E:
Powyższych zmian dokonano na podstawie:
- wnioski kierownika Wydz. OKiS o przeniesienie 10 tys. zł na zakup energii do świetlic z usług obcych i usług remontowych na świetlicach po 5 tys. zł,
- wnioski RS w Dargomyślu o przeniesienie 1500 zł z organizacji zawodów OSP na zakup sprzętu i umundurowania dla OSP,
- wniosku kierownika Wydz. RI o zabezpieczenie 27 tys. zł na wykonanie zaleceń Sanepidu niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Hali sportowo-rehabilitacyjnej - finansowanie z rezerwy ogólnej,
- wnioski sekretarza o zabezpieczenie 15 tys. zł na wymianę instalacji elektrycznej w piwnicy Urzędu, 2500 zł na wdrożenie Programu Zrównoważonego Oszczędzania Energii i Mediów, 1000 zł na zakup strojów sportowych dla drużyny samorządowej, 2700 zł na zakup medali pamiątkowych z okazji 20 rocznicy pierwszych demokratycznych wyborów - finansowanie z rezerwy ogólnej,
- wniosku kierownika Wydz. GNiOŚ o przesunięcie 500 zł z usług remontowych na zakup materiałów (paliwo do kosiarek itp.) związanych z melioracjami,
- wniosku kierownika Wydz. RI o przesunięcie 9760 zł z zadania „Przebudowa parkingu i chodnika ul. Jana Pawła II” i 4000 zł z zadania Modernizacja ul. Planty na wykonanie dojść i wjazdów przy ul. Grunwaldzkiej,
- wniosku dyr. ZEAS o przesuniecie środków na wykonanie lamperii na klatce schodowej i zamontowanie cokołu przy stopniach schodowych w Gimnazjum dla dorosłych - kwota 10 600 zł.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Trybel | 19-06-2009 14:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Popławski | 19-06-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Trybel | 19-06-2009 14:29 |