Zarządzenie Nr 98/31/2009 z dnia 19 sierpnia 2009 roku w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2009 rok.
ZARZĄDZENIE NR 98/31/2009
BURMISTRZA DĘBNA
z dnia 19 sierpnia 2009 roku
w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno
oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2009 rok.
Na podstawie § 20 pkt 3 Uchwały Nr XXXV/238/2008 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Dębno na 2009 rok oraz art. 186 ust. 1 pkt. 1 i 3, art. 188 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2005 roku - Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zm.),
zarządza się, co następuje:
§ 1. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE DOCHODÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
§ 2. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE WYDATKÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 3. Ustalam układ wykonawczy do wprowadzonych niniejszym zarządzeniem
zmian w budżecie Gminy Dębno na 2009 rok według:
-
załącznika nr 3 - dochody dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,
-
załącznika nr 4 - wydatki dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,
-
załącznika nr 5 - wydatki dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie.
§ 4. Dokonuje się zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2009 rok według:
-
załącznika nr 6 - dochody,
-
załącznika nr 7 - wydatki.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U Z A S A D N I E N I E:
Powyższych zmian dokonano na podstawie:
- na podstawie zawiadomienia FB.1.AZ-3011-2/106/2009 Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie przesunięcia środków na wypłaty zasiłków stałych w związku ze zmianą przepisów z dotacji na zadania zlecone na dotację na zadania własne Gminy - 310659 zł,
- wniosku kier. GPiK w sprawie przesunięcia 140 tys. zł związanych z remontami lokali komunalnych z paragrafu 440 (eksploatacja) na 427 (remonty),
- wniosku kier. GPiK w sprawie przesunięcia 13 724,4 zł związanych z remontami budynków socjalnych
z paragrafu 605 (inwestycje) na 427 (remonty),
- wniosku kier. GPiK w sprawie przesunięcia 36 275,60 zł z remontów budynków socjalnych na remonty budynków komunalnych,
- wniosku kier. GPiK w sprawie przesunięcia 910 zł z zakupu koszy ulicznych na zakup 2 ławek na ul. Kosynierów,
- wniosku kier. PA w sprawie przesunięcia 3 709 zł z remontów w urzędzie na remont komunikacji,
- wniosku kier. GNiOŚ w sprawie przesunięcia 1 000 zł z usług na zakup materiałów związanych z wycinką drzew,
- wniosku kier. RI w sprawie przesunięcia 2 537 zł zad. „Kanalizacja… ul. Pługowej” i 1198 zł z zad. „Budowa sieci…ul. Kosynierów” na zad. „Kanalizacja i wodociąg os. Dzicze”.
- wniosku RS w Oborzanach o przesunięcie 100 zł z zakupu paliwa na naprawę kosiarki żyłkowej.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Trybel | 28-08-2009 12:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Popławski | 28-08-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Trybel | 28-08-2009 12:15 |