Zarządzenie nr 125/39/2009 z dnia 30 października 2009r. w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno na 2009 rok.
ZARZĄDZENIE NR 125/39/2009
BURMISTRZA DĘBNA
z dnia 30 października 2009 roku
w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno na 2009 rok.
Na podstawie § 20 pkt 3 Uchwały Nr XXXV/238/2008 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia
23 grudnia 2008 roku w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Dębno na 2009 rok oraz art. 186
ust. 1 pkt. 1, art. 188 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2005 roku - Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Dokonuje się zmian w planie DOCHODÓW budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 1.
§ 2. Dokonuje się zmian w planie WYDATKÓW budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 3. Ustalam układ wykonawczy do wprowadzonych niniejszym zarządzeniem
zmian w budżecie Gminy Dębno na 2009 rok według:
-
załącznika nr 3 - dochody dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,
-
załącznika nr 4 - wydatki dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,
-
załącznika nr 5 - wydatki dla ZEAS w Dębnie,
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE:
Powyższych zmian dokonano na podstawie:
- na podstawie zawiadomienia FB.1.AZ-3011-2/175/2009 Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zwiększenia środków na prace komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych - 528 zł,
- wniosku kier. AP o przesunięcie 15000 zł z audytu finansowego na remont sali posiedzeń i holu, 1000 z usług na zakup materiałów - dot. Biura Rady Miejskiej oraz 1000 zł z czynszów na opłaty za wodę i energię,
- wniosku komend. Straży Miejskiej o przesunięcie 2500 zł z ekwiwalentu za mundury, 500 zł z usług obcych i 1200 zł ze szkoleń strażników na zakup drzwi do magazynu broni,
- wniosku kierownika Wydz. PiR o przesunięcie środków z ramach zadania „Ponad granicami …” z zakupu usługna umowy zlecenia - 8 200 zł,
- wniosku kierownika Wydz. GNiOŚ o przesunięcie 800 zł z wywozu odpadów na zakup energii - dot. cmentarzy,
- wniosku kierownika Wydz. RI o przesunięcie 21 422 zł z zad. „Budowa nawierzchni ulic na os. Siewna” i 20 622 zł z zad. Przebudowa skrzyżowania Słowackiego-Kostrzyńska na zadania Remont ul. Grunwaldzkiej - nadzory,
- wniosku dyr. ZEAS o przesunięcia w ramach przyznanych środków w budżecie SP 3 i SP w Smolnicy.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Trybel | 10-11-2009 08:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Popławski | 10-11-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Trybel | 10-11-2009 08:18 |