zmiana regulaminu od 2 lutego 2011r.
Zarządzenie Nr 17/7/2011
Burmistrza Dębna
z dnia 2 lutego 2011r.
w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Dębnie przyjętego zarządzeniem Burmistrza Dębna nr 27/16/2008 z dnia 31 marca 2008r.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W regulaminie organizacyjnym stanowiącym załącznik do zarządzenia
Nr 27/16/2008 z dnia 31 marca 2008 r., w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Dębnie, wprowadza się następujące zmiany:
1. § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Urzędu wchodzą następujące wydziały:
-
Wydział Finansowo-Budżetowy,
-
Wydział Administracyjno-Prawny,
-
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej,
-
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska,
-
Wydział Realizacji Inwestycji,
-
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,
-
Wydział Planowania i Rozwoju,
komórki działające na zasadzie wydziału:
-
Urząd Stanu Cywilnego,
-
Straż Miejska wraz z Biurem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,
-
Biuro Rady Miejskiej,
-
Biuro Prawne,
-
Biuro Obsługi Klienta,
-
Biuro Promocji i Informacji,
-
Centrum Wspierania Biznesu
samodzielne stanowiska:
-
Stanowisko ds. kadr i szkoleń
-
Stanowisko ds. kontroli /K/
-
Stanowisk ds. audytu wewnętrznego /AW/,
2. § 6 ust. 3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
-
„ 2. Burmistrzowi bezpośrednio podlegają:
-
Urząd Stanu Cywilnego,
-
Straż Miejska wraz z Biurem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
-
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska,
-
Wydział Planowania i Rozwoju,
-
Biuro Prawne,
-
Pełnomocnik Burmistrza ds. Patologii Społecznych,
-
Pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych,
-
inspektor ds. kadr i szkoleń
-
inspektor ds. kontroli
-
Inspektor ds. audytu wewnętrznego,
3. § 7 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2.Zastępcy Burmistrza bezpośrednio podlegają:
-
Wydział Realizacji Inwestycji,
-
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,
-
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej,
-
Biuro Promocji i Informacji
-
Centrum Wspierania Biznesu
4.. § 23 otrzymuje brzmienie:
„§23 1. Stanowisko d/s kontroli bezpośrednio podlega Burmistrzowi.
2. Do zakresu zadań na zajmowanym stanowisku w szczególności należy:
-
udzielanie instruktażu jednostkom podległym i nadzorowanym przez gminę w zakresie prawidłowej interpretacji przepisów prawnych oraz doradztwo w zakresie praktycznego ich stosowania w bieżącej gospodarce finansowej,
-
ocena realizacji dochodów i wydatków budżetowych jednostek podległych w świetle zatwierdzonego planu finansowego,
-
przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych objętych budżetem w zakresie gospodarki finansowej pod kontem formalno-prawnym,
-
nadzór i kontrola nad działalnością finansową podległych gminie jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
-
sporządzanie planów kontroli,
-
sporządzanie protokołów kontroli,
-
przygotowywanie wniosków o ukaranie w razie naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
-
analiza wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu,
-
analiza przestrzegania stosowania przepisów o zamówieniach publicznych.,
-
sprawowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z planem oraz w sytuacjach nagłych.”
5. Wprowadza się § 23 a o następującym brzmieniu:
„§ 23a. stanowisko ds. audytu wewnętrznego
Stanowisko ds. audytu wewnętrznego - (AW)
Do zadań stanowiska ds. audytu wewnętrznego należy w szczególności:
-
przygotowywanie w porozumieniu z Burmistrzem opartego na analizie ryzyka planu audytu wewnętrznego na rok następny, oraz przedstawienie go do podpisu Burmistrzowi - do końca roku,
-
sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni
i przedstawienie go Burmistrzowi - do końca stycznia, -
przeprowadzanie audytu wewnętrznego, zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego,
-
przeprowadzanie audytu wewnętrznego poza planem, na polecenie Burmistrza,
-
przedstawianie wyników audytu wewnętrznego w sprawozdaniu z wykonania audytu wewnętrznego,
-
monitorowanie wykonania działań podjętych przez kierowników audytowanych komórek organizacyjnych w celu realizacji zaleceń oraz stopnia ich realizacji,
-
prowadzenie czynności sprawdzających, w celu oceny działań podjętych w celu realizacji zaleceń,
-
prowadzenie czynności doradczych, m.in. w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka
w działalności jednostek, oraz na rzecz uświadamiania ryzyka i skutecznego nim zarządzania.”
6. Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje nowe brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Szymczyk | 07-02-2011 09:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Downar | 02-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Szymczyk | 21-02-2011 09:08 |