UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 do 31.05.2015
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Dębno: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 - 31.05.2015
Numer ogłoszenia: 76017 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 - 31.05.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Dębno w zakresie: - część I zamówienia - zwana dalej Zadaniem A 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności - część II zamówienia - zwana dalej Zadaniem B 6) ubezpieczenia komunikacyjne - część III zamówienia - zwana dalej Zadaniem C 7) Ubezpieczenia NNW członków ochotniczych straży pożarnych oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie lub inny dokument właściwego organu umożliwiający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia (tj. prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w dziale II załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. [tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 11 poz. 66 ze zm.]);
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie poszczególnych rodzajów ryzyk/zdarzeń wchodzących w skład zamówienia, obowiązujące na czas wykonywania umowy ubezpieczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.debno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębnie ul. Piłsudskiego 5 74-400 Dębno pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębnie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, w budynku A, sekretariat-pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia NNW członków ochotniczych straży pożarnych oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 14.05.2013.15.15.31_ogA_oszenie.doc | 2013-05-14 15:15:31 | 54KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 14.05.2013.15.16.24__SIWZ_DA_bno.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:16:24 | 152,5KB | 130 razy |
2 | 14.05.2013.15.16.37__ZaA_A_cznik_nr1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:16:37 | 32KB | 139 razy |
3 | 14.05.2013.15.16.49__ZaA_A_cznik_nr2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:16:49 | 28,5KB | 132 razy |
4 | 14.05.2013.15.17.10__ZaA_A_cznik_nr2a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:17:10 | 32,5KB | 127 razy |
5 | 14.05.2013.15.17.21__ZaA_A_cznik_nr3_do_SIWZ_-_DA_bno.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:17:21 | 513,5KB | 706 razy |
6 | 14.05.2013.15.17.32__ZaA_A_cznik_nr4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:17:32 | 89,5KB | 132 razy |
7 | 14.05.2013.15.17.43__ZaA_A_cznik_nr5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:17:43 | 56KB | 133 razy |
8 | 14.05.2013.15.17.53_Zestawienie_nr1_-_szkodowoA_A__-_ubezp_majA_tku_i_OC.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:17:53 | 35KB | 223 razy |
9 | 14.05.2013.15.18.02_Zestawienie_nr2_-_wykaz_pojazdA_w.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:18:02 | 56KB | 153 razy |
10 | 14.05.2013.15.18.11_Zestawienie_nr3_-_budynki_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:18:11 | 41KB | 280 razy |
11 | 14.05.2013.15.18.25_Zestawienie_nr4_-_budynki_-_DOK.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:18:25 | 27,5KB | 88 razy |
12 | 14.05.2013.15.18.38_Zestawienie_nr5_-_budynki_-_OSiR.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:18:38 | 28,5KB | 97 razy |
13 | 14.05.2013.15.18.55_Zestawienie_nr6_-_budynki_-_ZEAS.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:18:55 | 36KB | 662 razy |
14 | 14.05.2013.15.19.29_Zestawienie_nr7_-_budynki_-_BPMiG.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:19:29 | 27,5KB | 89 razy |
15 | 14.05.2013.15.19.41_Zestawienie_nr8_-_budynki_-_WTZ.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:19:41 | 27KB | 90 razy |
16 | 14.05.2013.15.19.57_Zestawienie_nr9a_-_UM_-_oA_wietlenie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:19:57 | 58,5KB | 94 razy |
17 | 14.05.2013.15.20.11_Zestawienie_nr9b_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:20:11 | 52KB | 114 razy |
18 | 14.05.2013.15.20.35_Zestawienie_nr9c_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:20:35 | 53,5KB | 108 razy |
19 | 14.05.2013.15.20.52_Zestawienie_nr10_-_sprzA_t_elektr_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:20:52 | 50KB | 736 razy |
20 | 14.05.2013.15.21.36_Zestawienie_nr11_-_sprzA_t_elektr_-_DOK.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:21:36 | 30KB | 232 razy |
21 | 14.05.2013.15.21.51_Zestawienie_nr12_-_sprzA_t_elektr_-_OSiR.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:21:51 | 26KB | 118 razy |
22 | 14.05.2013.15.22.31_Zestawienie_nr13_-_sprzA_t_elektr_-_OPS.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:22:31 | 29,5KB | 86 razy |
23 | 14.05.2013.15.22.46_Zestawienie_nr14_-_sprzA_t_elektr_-_ZEAS.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:22:46 | 93KB | 145 razy |
24 | 14.05.2013.15.24.10_Zestawienie_nr15_-_sprzA_t_elektr_-_BPMiG.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:24:10 | 34,5KB | 120 razy |
25 | 14.05.2013.15.24.27_Zestawienie_nr16_-_sprzA_t_elektr_-_WTZ.xls Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-14 15:24:27 | 28KB | 93 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 16.05.2013.21.30.32_odp01mod01.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-16 21:30:32 | 130,5KB | |
2 | 20.05.2013.12.15.34_odp02.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-05-20 12:15:34 | 75KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 27.05.2013.15.45.19_zawiadomienie_o_wyniku.doc | 2013-05-27 15:45:19 | 63KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Szymczyk | 14-05-2013 15:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Szymczyk | 14-05-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Szymczyk | 27-05-2013 15:45 |