UCHWAŁA NR XX/ 148 /2012 RADY MIEJSKIEJ W DĘBNIE z dnia 23 lutego 2012 roku w sprawie: zmiany w uchwale Rady Miejskiej w Dębnie nr XVIII/130/2011 z dnia 22.12.2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dębno na rok 2012.
UCHWAŁA NR XX/ 148 /2012
RADY MIEJSKIEJ W DĘBNIE
z dnia 23 lutego 2012 roku
w sprawie: zmiany w uchwale Rady Miejskiej w Dębnie nr XVIII/130/2011
z dnia 22.12.2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dębno na rok 2012.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1. W Uchwale Rady Miejskiej w Dębnie nr XVIII/130/2011 z dnia 22.12.2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dębno na rok 2012 dokonuje się następujących zmian:
1) § 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie „1) zaciąganych kredytów lub pożyczek 3.077.500,00 zł.”,
2) w § 5 zwiększa się kwotę przychodów i rozchodów o 200.000 zł, które po zmianie wynoszą 7 127 500 zł (przychody) i 4.050.000 zł (rozchody),
§ 2. Dokonuje się zmian w planie DOCHODÓW budżetu Gminy Dębno na 2012 rok
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
§ 3. Dokonuje się zmian w planie WYDATKÓW budżetu Gminy Dębno na 2012 rok
zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 4. Dokonuje się zmian w planie PRZYCHODÓW i ROZCHODÓW budżetu
zgodnie z załącznikiem Nr 3.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dębna.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Dębnie
mgr Helena Sługocka
Uzasadnienie:
Powyższych zmian dokonuje się w związku z:
1) przyznaniem niskooprocentowanej pożyczki z WFOŚiGW w wysokości 4.000.000 zł na pokrycie wkładu własnego na zadanie „Budowa kanalizacji … Natura 2000…” (środki pierwotnie były zaplanowane w 2011 roku, jednak w związku ze skomplikowana i długotrwałą procedurą umowa zostanie podpisana w tym roku) - wiąże się to z koniecznością wykazania adekwatnych kwot w przychodach, dlatego zostały one zwiększone o 200 tys. zł przy jednoczesnym zwiększeniu rozchodów,
2) koniecznością dostosowania kwot w budżecie do kwot wynikających z umów podpisanych z dysponentem środków UE na realizację zadania „Nauczmy się więcej” - zadanie realizowane w 100 % z środków zewnętrznych,
3) koniecznością wymiany posadzki w Sali Lustrzanej DOK przy okazji realizacji zadania „Rozwój infrastruktury Centrum Wspierania Biznesu …” zakres ten nie mógł być ujęty w zakresie tego zadania, ponieważ sala nie jest użytkowana przez CWB - szacowany koszt ok. 20 tys. zł proponuje się sfinansować środkami uwolnionymi po przetargu z wkładu własnego w/w zadania,
4) koniecznością uwidocznienia w budżecie wpływów (po stronie dochodów) ze zwrotów nienależnie pobranych świadczeń, wypłacanych przez OPS z dotacji celowych z budżetu państwa i ich zwrotów do wojewody (po stronie wydatków) - kwota 33 500 zł.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Szymczyk | 29-02-2012 11:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Helena Sługocka | 23-02-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Szymczyk | 29-02-2012 11:23 |